Aquesta campanya forma part del Pla de Reactivació de l’Economia de la vila amb el lema #AMOLINSMILLOR, que l’Ajuntament va engegar quan va acabar el confinament domiciliari.
L’Ajuntament de Molins de Rei, en col·laboració amb la Unió de Botiguers de Molins de Rei i l’Associació de Venedors del Mercat Municipal, presenta la campanya “Molins et cuida” per potenciar el comerç, els serveis i la restauració de proximitat, els valors de la tradició, el saber fer, el tracte familiar i la defensa del mercat de Km 0, i, alhora, permetre la supervivència de les empreses i el manteniment dels llocs de treball després de la crisi ocasionada per la COVID-19.
A través d’aquesta campanya, els comerços que ho desitgin i signin el document d’adhesió al codi de bones pràctiques davant de la COVID-19, podran disposar d’un vinil informatiu que caldrà col·locar en un lloc visible de l’aparador o local amb el missatge “Molins et cuida”, el qual els ajudarà a promocionar-se com a comerç segur i amb garanties per a la salut dels clients.
El regidor de Comerç, Pep Puiggarí, explica que “amb aquesta campanya es vol crear un entorn òptim i un clima de confiança entre el comerç de la vila i els consumidors que permetin estimular l’activitat comercial al municipi i, alhora, oferir garanties de protecció als nostres veïns i veïnes”.
Per la seva banda, l’alcalde, Xavi Paz, assegura que “seguim materialitzant els nostres compromisos amb el nostre teixit comercial. Aquesta campanya de difusió i dinamització ens ajudarà a visibilitzar el gran potencial que hi ha darrere de molts aparadors de Molins de Rei. Avancem en la reactivació de l’economia local sense deixar, una vegada més, ningú enrere”.