Aquest mes de novembre s’inicia a Molins de Rei un nou curs del
Programa SEFED en l’especialitat d’Activitats de
Gestió Administrativa. L’itinerari formatiu del curs té una durada de 900 hores
lectives i inclou un mòdul de 80 hores de
pràctiques professionals no laborals en empreses del territori. El
programa està vinculat a un certificat de professionalitat de nivell 2.
Mitjançant la simulació d’empresa, el programa SEFED ofereix una formació totalment pràctica
de les tasques administratives d’una empresa. L’aula, ubicada al Centre d’Ocupació i Serveis a les Empreses de l’Ajuntament de Molins de
Rei, adopta la distribució d’una oficina on es
reprodueixen els circuits administratius habituals i les tasques pròpies dels
departaments de gestió comercial, comptabilitat i recursos humans.
El curs s’impartirà en horari de matí (de 8.00h a 14.00h) i està previst
que comenci durant la segona quinzena de novembre. Per poder optar-hi cal estar inscrit al Servei Públic d’Ocupació
de Catalunya com a demandant de feina i acreditar una titulació mínima de
Graduat escolar o Graduat en ESO. Les
inscripcions ja estan obertes i es poden formalitzar al Centre d’Ocupació
i Serveis a les Empreses de l’Ajuntament de Molins de Rei (c. Francesc Layret, 15. Polígon Industrial El Pla).
Al llarg de la seva trajectòria, el Programa SEFED s’ha
consolidat com una bona eina de formació i reciclatge professional; el nombre
de persones participants en les últimes edicions que han trobat feina superen
el 70%. Per a més informació es pot trucar al telèfon 93 668 48 12 o contactar
amb ocupacio@molinsderei.cat.