Els comerços de Molins de Rei disposaran de la targeta ‘Fem Molins’, que servirà com a targeta individual de cada client i com a targeta regal
L’Associació Molins Comerç va presentar ahir, 25 d’octubre, la nova targeta de fidelització comercial del municipi. En l’acte de presentació, celebrat a la Federació Obrera, es va fer una presentació pública de la targeta, que portarà el nom de ‘Fem Molins’, per mostrar la imatge triada, el seu funcionament intern i els seus avantatges. Es tracta d’una iniciativa impulsada pels comerciants i en la que l’Ajuntament de Molins de Rei hi col·labora.
L’objectiu d’aquesta nova targeta és promocionar el comerç en clau local i alhora integrar totes les entitats de la vila i les accions culturals que es duen a terme. En aquest sentit, es vol crear una xarxa teixint sinergies i mostrant un comerç viu i actiu que treballa en coordinació i col·laboració.
Aquesta targeta permetrà als establiments conèixer el perfil i hàbits de compra dels seus clients, i d’aquesta manera establir-hi lligams. A més, es premiarà la seva fidelitat amb sortejos, descomptes i promocions; una manera d’incentivar la compra i posar-hi un valor afegit. Per altra banda, els clients gaudiran de diversos avantatges, com l’acumulació de diners virtuals per gastar a les botigues o conèixer les campanyes i promocions disponibles.
També hi haurà l’opció d’obtenir una targeta ‘Fem Molins’ com a targeta regal, la qual es podrà utilitzar en qualsevol dels establiments que estiguin adherits al sistema de Targeta Regal Fidelització.
Aquesta presentació, anava dirigida, principalment, a tots els comerciants de Molins de Rei, per explicar el seu funcionament; la pròxima acció de Molins Comerç serà posar en funcionament la targeta i explicar als vilatans i vilatanes com podran fer-ne ús.