FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • Fons Next Generation
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Espai Agenda 2030
  • La meva carpeta ciutadana de l’Estat

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Notícies / Originals curtmetratges al festival “El cost de no reciclar”
21 de juny de 2012

Originals curtmetratges al festival “El cost de no reciclar”

La Gòtica es va omplir de públic per assistir a la projecció dels curtmetratges finalistes, un total de 12, procedents dels municipis que han impulsat la campanya: Molins de Rei, Castellbisbal, Corbera de Llobregat i Torrelles de Llobregat. L’acte fou presentat per l’actor David Verdaguer. Els guanyadors van ser:

  • Categoria 1r cicle d’ESO: Recilladres (Castellbisbal)
  • Categoria 2n cicle d’ESO: The Montser Bin (Realitzat per Arnau Muñoz, Roger Pinto, Gemma Pi, Marta Torres, Laura Baena, Míriam Gómez, Míriam Domènec, Mireia Liginfer, Cris Chacón, Cris Martínez, David Mateo, Marina González, Oscar Bonilla i Pau Barrios, de l’institut Bernat el Ferrer (Molins de Rei).
  • Categoria Batxillerat: Pensa-hi (Castellbisbal)
  • Categoria Ciutadania: Rai(món) Realitzat per Irene Terrón, Elena Helena Estela, Anna Soria, Paula Pujol i Xavi Gardés (Molins de Rei).

El premi pels guanyadors és la difusió dels vídeos. En el cas de les categories escolars la difusió es realitzarà a través del cicle documental que organitza La Peni de Molins de Rei. En el cas de Ciutadania, a més, el vídeo es veurà al Cinema Club Hall 2002 i al programa “Viu al dia” de Tv Baix Llobregat.

L’acte fou presidit per l’alcalde Xavi Paz, que va destacar “la qualitat dels curtmetratges que ens han d’ajudar a sensibilitzar-nos sobre les avantatges de reciclar i la necessitat imperiosa que tenim de contribuir tots a fer possible un mon sostenible i sense factures mediambientals a les futures generacions”.

Podeu veure els curtmetratges a www.elcostdenoreciclar.cat .

Últimes notícies

  • L’Ajuntament ofereix a tota la ciutadania cubells per a la separació de l’orgànica 8 de gener de 2026
  • Comença un cicle de xerrades per promoure un bon ús dels medicaments 8 de gener de 2026
  • Trasllat de l’àrea de Sostenibilitat i Territori al conegut com a edifici de La Loto 23 de desembre de 2025
  • Aprovada la gestió de La Traca i El Molí a través de l’empresa pública Molivers 19 de desembre de 2025
  • El Museu del Renaixement suma prop de 6.000 visites en el seu primer any 19 de desembre de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament