FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Preguntes freqüents del canal intern d’alertes

Preguntes freqüents del canal intern d’alertes

A qui estic enviant l’alerta?

L’alerta s’envia al responsable del Sistema, que gestiona l’alerta d’acord amb els principis i el procediment de gestió del Sistema i que vetlla per les mesures de protecció i de suport als alertadors i a les persones que puguin resultar afectades pel seguiment de l’alerta.

Com ha de ser l'alerta?

L’alerta ha de descriure de la manera més concreta possible els fets, les conductes i les persones implicades, identificant-les si és possible, i aportant la documentació que ajudi a evidenciar la possible infracció o incompliment.

Com puc presentar una alerta?

 

  • Per formalitzar l’alerta, cal accedir al canal i emplenar el formulari. En aquest moment, decidiu si voleu continuar de manera anònima o identificar-vos, i trieu el mètode de contacte.
  • Un cop feta l’alerta, apareix un codi a la pantalla que en permetrà el seguiment. És important conservar aquest codi.
  • En funció del mètode de contacte escollit, les comunicacions posteriors es podran fer a través de l’aplicació, amb el codi, per correu electrònic, per telèfon o per correu postal.
  • En cas d’inadmissió, se n’informarà la persona que ha alertat del fet.
  • En cas d’admissió, es faran les actuacions de comprovació o investigació oportunes. Aquest procés serà tan breu com sigui possible i no excedirà de tres mesos, o sis mesos en cas de pròrroga.
  • Finalment, el responsable del Sistema emetrà un informe de les actuacions dutes a terme i comunicarà el resultat a la persona que ha presentat l’alerta. També traslladarà l’informe a l’òrgan competent, perquè dugui a terme les actuacions que corresponguin en cada cas.

Puc fer una alerta de manera anònima?

Sí. El Sistema garanteix l’anonimat de la comunicació. El que és important és el contingut de l’alerta, no qui la fa.

Puc saber si s'ha sancionat algú amb motiu de l'alerta?

No. La persona que fa l’alerta obté informació del resultat de l’anàlisi de l’alerta: si ha estat admesa, inadmesa, si es considera versemblant i a quin òrgan competent per raó de la matèria s’ha traslladat a l’efecte d’exigir les responsabilitats que escaiguin i de reparar el dany.

En relació amb els procediments de responsabilitat que iniciï l’òrgan competent, la persona alertadora no és part interessada i no té dret a l’accés als expedients que se’n derivin.

Quines són les causes d'inadmissió de les alertes?

Les causes d’inadmissió són:

  1. Fets manifestament inversemblants o mancats totalment de fonament.
  2. Quan no sigui possible identificar l’acció o omissió presumptament irregular.
  3. Quan siguin consultes, queixes o suggeriments.
  4. Fets analitzats anteriorment en el Sistema, o quan s’hagi dictat una resolució judicial o hi hagi actuacions judicials en tràmit respecte d’un fet idèntic al que s’ha comunicat.

Si m'identifico, què passa amb les meves dades?

Totes les dades personals de la persona que fa l’alerta són confidencials i només hi pot accedir la persona que gestioni directament l’alerta presentada.

Aquestes dades es conservaran únicament durant el temps que sigui necessari, i en cap cas més de 10 anys.

En cas que transcorreguts 3 mesos no s’iniciïn actuacions, s’eliminaran les dades.

Si no estic d'acord amb la resolució de l'alerta, què puc fer?

La decisió sobre l’admissió de l’alerta o el resultat de les actuacions no és susceptible de recurs. La presentació de l’alerta no atorga la condició de persona interessada en el procediment ni el dret d’accedir a l’expedient de gestió de l’alerta.

Últimes notícies

  • Comença la darrera fase de les obres de millora a l’entorn del supermercat LIDL 30 d'abril de 2025
  • El servei d’AMBici s’ampliarà amb 2 noves estacions i 22 bicicletes elèctriques més 30 d'abril de 2025
  • Millores al servei de la línia de Bus Urbà MB3 29 d'abril de 2025
  • Inscriu-te a l’activitat “Let’s Clean Up Europe” – Netegem Collserola! 29 d'abril de 2025
  • L’Ajuntament posa en marxa l’enquesta de percepció de seguretat 25 d'abril de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament