Àmbits d’actuació
- Implementació de polítiques de participació, transparència i integritat.
- Desenvolupament efectiu de les previsions de la legislació sobre transparència, accés a la informació pública i bon govern de les administracions públiques, i concretament dels àmbits que són propis de l’Ajuntament.
- Tramitació de les peticions d’accés a la informació pública.
- Gestió del Portal de Transparència (transparència activa), de manera que la ciutadania pugui accedir telemàticament, de forma clara, estructurada i entenedora, a la documentació municipal.
- Cartes de serveis.
- Propostes en matèria de bon govern, integritat, anàlisi, preparació o revisió si s’escau dels diversos codis ètics i de conducta de govern obert.
- Pla d’integritat municipal.
- Protecció de dades.
- Seguiment dels consells de participació ciutadana.
- Gestió de projectes de participació ciutadana.
- Gestió del Projecte de queixes i suggeriments i del Síndic de Greuges.
- Consell per la cohesió social i territorial.
- Registre d’entitats.
- Foment de la participació ciutadana en general.
- Altres actuacions d’aquest àmbit.
Regidor/a: