Què és? El servei de transport adaptat a la demanda és un servei per fer desplaçaments flexibles que no es repeteixen més de tres dies a la setmana per a qualsevol trajecte,excepte quan hi hagi una finalitat escolar i tampoc si la finalitat és el desplaçament per rebre atenció sanitària urgent.
A qui va dirigit? A persones empadronades a Molins de Rei en possessió del certificat de discapacitat i el barem de mobilitat reduïda.
Com sol·licito l’alta del servei? Les persones sol·licitants s’hauran d’adreçar a l’Oficina de Prestacions Socials, ubicada al carrer de Rubió i Ors, 2-4. La documentació que cal presentar és: fotocòpia del DNI i certificat de discapacitat on consti el barem de mobilitat reduïda.
Com demano un servei de transport? Un cop la persona estigui donada l’alta, es podrà sol·licitar el servei per telèfon o a través del correu electrònic que se li facilitarà des de l’Ajuntament. L’antelació mínima per sol·licitar un servei serà de 24 hores i s’oferirà des del domicili de la persona usuària, o lloc de recollida fixat, fins al lloc de destinació.
En quin horari funciona? Tots els dies de l’any, de les 7 a les 24 h
M’han d’acompanyar? Les persones usuàries del servei de transport adaptat a la demanda que siguin menors d’edat, o necessitin l’assistència d’una tercera persona o no tinguin la capacitat de ser autònomes, hauran de portar obligatòriament una persona acompanyant, que es farà responsable i tindrà cura d’elles durant el trajecte.