ANUNCI
L’Ajuntament de
Molins de Rei vol proveir de forma temporal un lloc de treball de
Cap de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), mitjançant comissió de serveis.
Requisits per a la seva cobertura
·
Ésser funcionari de carrera
del grup A1/A2
·
Nivell C de Català
·
Titulació: Llicenciatura
universitària o grau universitari o diplomatura universitària o equivalent.
·
Experiència en l’àmbit de l’atenció i
tramitació directa al públic a l’Administració pública i/o al sector privat.
Funcions
1. Supervisar
l’adequada atenció al ciutadà i els tràmits realitzats comprovant la
documentació i la correcció de la mateixa.
2. Proposar
els criteris per a l’elaboració, el manteniment i l’actualització de la base de
dades
administrativa
i dels manuals de procediments.
3. Assessorar
a la Corporació en general proporcionant informació sobre temes que siguin de
la seva competència.
4. Atendre
les consultes dels ciutadans personalment, telefònicament i telemàtica
vehiculant la qüestió a l’àmbit i/o persona que correspongui.
5. Despatxar
amb responsables d’altres Administracions i entitats per tal de coordinar
aquells afers d’interès mutu: transvasament i intercanvi d’informació
poblacional i electoral, establiment de nous criteris i procediments, etc.
6.
Responsabilitzar-se del manteniment de la Guia d’Entitats.
7. Gestionar
determinats expedients com ara els d’ocupació de la via pública per festes,
fires i activitats lúdiques al carrer, de sol·licitud de baixa d’ofici del
padró d’habitants i de sol·licitud de llicència per a la tinença de gossos
perillosos.
8. Gestionar
la comptabilitat del negociat.
9. Realitzar
comunicacions administratives i compulses de documents per delegació de la
signatura del Secretari General.
10. Vetllar
per la coordinació a nivell administratiu amb altres àmbits de l’organització
11. I, en general,
altres de caràcter similar, dins la seva categoria, que li siguin atribuïdes.
Condicions
·
Comissió de serveis d’una
durada màxima de dos anys.
·
Retribució bruta anual pel
grup A1: 41.514,89 €
·
Retribució bruta anual pel
grup A2: 39.599,04 €
·
Complement de destinació
nivell 22
Procediment de selecció
·
Es realitzarà una entrevista
on es valorarà el seu currículum, l’experiència professional en l`àmbit en coordinació d’equips de treball,
procediments i organització de l’administració local, coneixements tècnics en matèria
de padró i de registre, competències personals, motivació i disponibilitat d’incorporació.
Presentació
de candidatures
Els candidats/es
interessats en participar en la provisió d’aquest lloc de treball hauran d’enviar
el seu CV al mail: arb@molinsderei.cat
indicant la referència 03CAPOAC
La data límit de
presentació de candidatures serà fins el dia 25 de setembre de 2019.
L’ Alcalde,
Xavi Paz Penche
Molins de Rei, 5 de setembre de 2019
Publicació anunci: 05/09/2019
Termini presentació: 25/09/2019
Resolució i adjudicació: 09/10/2019