FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Com s’organitza l’Ajuntament / Organització

Organització

 icon-arrow-circle-o-right  Ple 

El Ple de l’ajuntament de Molins de Rei esta  format per 21 regidors. Els regidors són elegits pels vilatans i vilatanes en les eleccions municipals per un període de 4 anys. El Ple és el màxim òrgan de decissió de l’ajuntament.

 icon-arrow-circle-o-right  Alcalde

L’Alcalde és l’òrgan de govern de caràcter unipersonal i actiu, amb atribucions pròpies, que exerceix el poder executiu a nivell municipal. És a més, el president de la Corporació.

 icon-arrow-circle-o-right  Junta de Govern Local

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Molins de Rei, presidida per l’Alcalde, està integrada a més pels sis regidors i regidores designats per l’alcalde.

El règim de les atribucions delegades en la Junta de Govern Local serà el previst en la legislació administrativa general i en el Reglament orgànic municipal. Tanmateix, l’alcaldia assumirà directament l’exercici de les funcions delegades quan en supòsits d’urgència es consideri adient, sotmetent-se posteriorment els decrets dictats a ratificació de la Junta de Govern. Tanmateix, no serà necessària la ratificació si s’ha acordat l’avocació del coneixement de l’assumpte de què es tracti per part de l’alcaldia.

 icon-arrow-circle-o-right  Comissions informatives de caràcter permanent

Les comissions informatives creades per l’Ajuntament de Molins de Rei de caràcter permanent són:

  • Comissió Informativa Àrea de Serveis Centrals i Economia (ESC) i d’Alcaldia. 
  • Comissió Informativa de l’Àrea de Serveis a les Persones (ASP).
  • Comissió Informativa de l’Àrea de Sostenibilitat i Territori (SIT). 
  • Comissió Informativa de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic (ADE). 
  • Comissió Especial de Comptes. 
  • Nomenaments dels presidents delegats i membres de les comissions informatives
  • Modificació dels vocals del grup municpial d’ERC en les comissions informatives de data 10 de juliol de 2024

 icon-arrow-circle-o-right  Organigrama

L’organització mitjançant la qual es defineixen les correspondències entre les regidories i les àrees funcionals de l’Ajuntament.

 icon-download Organigrama 2023 2027 (Darrera actualització: 23/06/2023)

 icon-arrow-circle-o-right  Cartipàs municipal

A través del Cartipàs, l’alcalde delega les seves competències i alhora estableix la distribució per àrees i regidories del govern local. Així, en el Cartipàs s’hi defineix cada una de les regidories i quines funcions li corresponen desenvolupar.  

 icon-download Cartipàs Municipal 2023-2024 (Darrera actualizació: 30/06/2023)

Consultar més informació de l’històric fent clic aquí

 icon-arrow-circle-o-right  Calendari dels òrgans de govern

Programació del calendari del Ple, la Junta de Govern Local, Junta de Portaveus i les Comissions Informatives. Descarregar fent clic aquí

 

 

 

Últimes notícies

  • Comença el canvi dels contenidors d’escombraries de la vila 1 de juliol de 2025
  • Màrcia Cisteró, guanyadora del Premi Margarida Xirgu 2025 30 de juny de 2025
  • El Ple aprova la licitació del contracte d’obres de la nova residència per a gent gran 27 de juny de 2025
  • L’Ajuntament recupera l’edifici d’El Molí com un espai d’atenció ciutadana i formació 26 de juny de 2025
  • Dispositiu de la revetlla de Sant Joan 2025 20 de juny de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament