Àmbits d’actuació
Sistemes d’Informació
- Suport i disseny tècnic quant a procediments administratius (procediments tramitats telemàticament).
- Gestió dels serveis informàtics i dels sistemes d’informació de l’Ajuntament.
- Impuls i implementació tècnica i control dels sistemes de gestió digital dels expedients i de l’administració electrònica, portal del ciutadà, seu electrònica, catàleg de tràmits i tècniques de processament de dades massives o big data.
- Responsabilita, de la protecció de dades pròpies i de l’emmagatzematge dels arxius en suport digital segons indicacions delegat de protecció de dades.
- Gestió dels serveis telemàtics i de dades dels edificis
- Gestionar, programar, establir i concretar els recursos tecnològics de l’Ajuntament (aplicacions, sistemes, projectes, comunicacions, ofimàtica), per tal d’aconseguir un funcionament òptim dels equips i sistemes, i una evolució adient d’acord amb les novetats tecnològiques i les necessitats dels diferents
- Impuls i promoció de mecanismes basats en les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), per tal de millorar la gestió dels serveis i la qualitat de vida (ciutat intel·ligent, smart city).
- Altres actuacions d’aquest àmbit.
Gestió Documental i Arxiu Administratiu
- Gestió i custòdia de documents públics i protegits de l’Ajuntament.
- Control de la destrucció de documents segons la normativa vigent.
- Polítiques d’arxiu administratiu.
- Col·laboració en tasques de disseny de tràmits, catàleg, formularis de documents i procediments.
- Captació i custòdia de fons documentals relatius a la vila.
- Altres actuacions d’aquest àmbit.
Serveis Generals
- Optimització de procediments interns i disseny i seguiment de procediments administratius específics i tràmits en format electrònic.
- Tramitació d’expedients sancionadors per contravenció d’ordenances municipals d’aquest àmbit.
- Gestió, administració i tràfic del patrimoni
- Inventari del patrimoni municipal.
- Pla de modernització de la gestió municipal.
- Gestió del cementiri i dels drets funeraris.
- Serveis funeraris.
- Pòlisses i tramitacions d’assegurances de l’Ajuntament.
- Gestió de la reprografia de l’Ajuntament.
- Gestió de la telefonia fixa, mòbil i accés a internet i dels diversos edificis municipals.
- Gestió dels certificats digitals del personal de l’Ajuntament.
- Gestió de les plataformes digitals (RACAT, accés restringit de la DIBA, plataforma de contractació, Base de dades Nacional de Subvencions, portal d’entitats locals del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública,…), sens detriment de l’accés que han de tenir altres departaments municipals.
- Política i gestió de compres.
- Destrucció de documents municipals amb coordinació amb el Departament de gestió documental i arxiu.
- Altres actuacions d’aquest àmbit.
Atenció Ciutadana
- Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), amb atenció i informació a les persones sobre tràmits, gestions i serveis, i registre de documents que s’hi presenten telemàticament o presencialment.
- Registre íntegrament electrònic, tramesa telemàtica als serveis i gestió d’arxius que es trameten o es reben per diferents canals (EACAT i altres).
- Suport a persones i entitats quant a la presentació telemàtica d’escrits i documents.
- Gestió de la centraleta telefònica.
- Gestió, revisió i control del padró municipal d’habitants.
- Tramitació i comunicació d’autoritzacions d’ocupació de la via pública.
- Recepció de l’Ajuntament i consergeria general.
- Altres actuacions d’aquest àmbit.
Regidor/a: