FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Regidories / Serveis Centrals i Atenció Ciutadana
23 de juny de 2023

Serveis Centrals i Atenció Ciutadana

Àmbits d’actuació

Sistemes d’Informació

  • Suport i disseny tècnic quant a procediments administratius (procediments tramitats telemàticament).
  • Gestió dels serveis informàtics i dels sistemes d’informació de l’Ajuntament.
  • Impuls i implementació tècnica i control dels sistemes de gestió digital dels expedients i de l’administració electrònica, portal del ciutadà, seu electrònica, catàleg de tràmits i tècniques de processament de dades massives o big data.
  • Responsabilita, de la protecció de dades pròpies i de l’emmagatzematge dels arxius en suport digital segons indicacions delegat de protecció de dades.
  • Gestió dels serveis telemàtics i de dades dels edificis
  • Gestionar, programar, establir i concretar els recursos tecnològics de l’Ajuntament (aplicacions, sistemes, projectes, comunicacions, ofimàtica), per tal d’aconseguir un funcionament òptim dels equips i sistemes, i una evolució adient d’acord amb les novetats tecnològiques i les necessitats dels diferents
  • Impuls i promoció de mecanismes basats en les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), per tal de millorar la gestió dels serveis i la qualitat de vida (ciutat intel·ligent, smart city).
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.

Gestió Documental i Arxiu Administratiu

  • Gestió i custòdia de documents públics i protegits de l’Ajuntament.
  • Control de la destrucció de documents segons la normativa vigent.
  • Polítiques d’arxiu administratiu.
  • Col·laboració en tasques de disseny de tràmits, catàleg, formularis de documents i procediments.
  • Captació i custòdia de fons documentals relatius a la vila.
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.

Serveis Generals

  • Optimització de procediments interns i disseny i seguiment de procediments administratius específics i tràmits en format electrònic.
  • Tramitació d’expedients sancionadors per contravenció d’ordenances municipals d’aquest àmbit.
  • Gestió, administració i tràfic del patrimoni
  • Inventari del patrimoni municipal.
  • Pla de modernització de la gestió municipal.
  • Gestió del cementiri i dels drets funeraris.
  • Serveis funeraris.
  • Pòlisses i tramitacions d’assegurances de l’Ajuntament.
  • Gestió de la reprografia de l’Ajuntament.
  • Gestió de la telefonia fixa, mòbil i accés a internet i dels diversos edificis municipals.
  • Gestió dels certificats digitals del personal de l’Ajuntament.
  • Gestió de les plataformes digitals (RACAT, accés restringit de la DIBA, plataforma de contractació, Base de dades Nacional de Subvencions, portal d’entitats locals del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública,…), sens detriment de l’accés que han de tenir altres departaments municipals.
  • Política i gestió de compres.
  • Destrucció de documents municipals amb coordinació amb el Departament de gestió documental i arxiu.
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.           

Atenció Ciutadana

  • Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), amb atenció i informació a les persones sobre tràmits, gestions i serveis, i registre de documents que s’hi presenten telemàticament o presencialment.
  • Registre íntegrament electrònic, tramesa telemàtica als serveis i gestió d’arxius que es trameten o es reben per diferents canals (EACAT i altres).
  • Suport a persones i entitats quant a la presentació telemàtica d’escrits i documents.
  • Gestió de la centraleta telefònica.
  • Gestió, revisió i control del padró municipal d’habitants.
  • Tramitació i comunicació d’autoritzacions d’ocupació de la via pública.
  • Recepció de l’Ajuntament i consergeria general.
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.

Regidor/a:

  • Àlex Herrero Basangé

Últimes notícies

  • L’Ajuntament de Molins de Rei llança una enquesta ciutadana sobre habitatge 27 de maig de 2025
  • El Ple municipal aprova per unanimitat el projecte del nou poliesportiu Pont de la Cadena 27 de maig de 2025
  • La Guàrdia Urbana deté quatre persones per robatori a l’interior d’una obra 23 de maig de 2025
  • Dimarts 27 de maig, tall d’accés cruïlla c/ Roseta Canalias i c/ Parcers 23 de maig de 2025
  • Tancament temporal Aula d’Estudi el dijous 22 al matí i el divendres 23 a la tarda 22 de maig de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament