FacebookTwitterYouTubeInstagramMail
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei
Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Ajuntament

  • Seu electrònica
  • Com s’organitza l’Ajuntament?
  • Legislació, normativa, documentació i estadístiques
  • Informació econòmico-financera
  • Comunicació i premsa
  • Govern obert i transparència
  • Oferta Pública d’Ocupació
  • Subvencions
  • Contacta amb l’Ajuntament
  • Calendari festius
  • Bústia ètica i de bon govern
  • PAM – Pla d’Actuació Municipal 2023-2027
  • Agenda Urbana 2030 de Molins de Rei

No pots trobar el què busques?

Ajuntament de Molins de Rei Ajuntament de Molins de Rei

Pàgines visitades

Les 15 últimes pàgines que aneu visitant del nostre web deixaran aqui un rastre de migues de pa. Si hi voleu guardar alguna, premeu la xinxeta i aquesta quedarà fixa per a la propera vegada que torneu al lloc.

Home / Regidories / Serveis Jurídics i Contractació
23 de juny de 2023

Serveis Jurídics i Contractació

Àmbits d’actuació

  • Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament que comprèn l’assessorament jurídic i informes interns envers la redacció d’ordenances i reglaments, convenis, subvencions, etc.
  • Registre de Convenis i elaboració dels models de documents de l’expedient.
  • Preparació d’expedients de defensa lletrada i representació de l’Ajuntament davant l’Administració de Justícia, així com el control dels diferents procediments judicials.
  • Elaboració del Pla anual normatiu i la millora i l’avaluació de la qualitat normativa municipal.
  • Gestió i tramitació dels expedients de responsabilitat patrimonial i dels expedients de reclamació de danys a béns municipals.
  • Definició del procediment administratiu i circuits administratius de l’Ajuntament.
  • Gestió de la contractació municipal promovent polítiques responsables d’acord amb criteris socials, ambientals, d’igualtat i de foment de l’emprenedoria i de la petita i mitjana empresa.
  • Inici dels diferents procediments de contractació.
  • Gestió dels expedients de contractació de manera coordinada amb les diferents àrees.
  • Definició dels criteris adients per determinar l’eficiència i eficàcia en la contractació pública així com l’elaboració dels models de documents relatius a la contractació a fi d’homogeneïtzar criteris.
  • Supervisió de contractes i seguiment dels mateixos, promovent que s’avaluï l’execució i s’adoptin les millors decisions quant a pròrrogues, renovacions i canvis de plantejaments.
  • Gestió de la contractació electrònica i del perfil del contractant.
  • Altres actuacions d’aquest àmbit.

Regidor/a:

  • Carme Madorell Colomina

Últimes notícies

  • Del 12 al 16 de maig – Tall accés Crta. Rierada, alçada núm. 3, desviació per c/ Bosc 6 de maig de 2025
  • Continua oberta la licitació per muntar parada al mercat municipal 6 de maig de 2025
  • Comença la darrera fase de les obres de millora a l’entorn del supermercat LIDL 30 d'abril de 2025
  • El servei d’AMBici s’ampliarà amb 2 noves estacions i 22 bicicletes elèctriques més 30 d'abril de 2025
  • Millores al servei de la línia de Bus Urbà MB3 29 d'abril de 2025

Categories notícies

  • Activitat econòmica
  • Actualitat
  • Ajuntament
  • Coronavirus SARS-CoV2
  • Covid19 – Àmbit Econòmic
  • Covid19- Àmbit de les persones
  • Covid19- Àmbit sanitari
  • Educació i cultura
  • Esports
  • Festa Major
  • Formació
  • Habitatge
  • Informació de servei
  • Joventut i infància
  • Medi ambient
  • Mobilitat
  • Ocupació
  • Patrimoni
  • Salut
  • Seguretat
  • Trencaclosques
  • Uncategorized @ca
  • Via Pública

Compartiu aquest contingut

Whatsapp share
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de Cookies
  • Protecció de dades
  • Contactar
  • Ajudan’s a millorar el web
© 2020 Ajuntament de Molins de Rei |
Pl. Catalunya, 1 |
08750 Molins de Rei |
Tel 93 680 33 40

Whatsapp de l'Ajuntament