Àmbits d’actuació
- Serveis Jurídics centrals de l’Ajuntament que comprèn l’assessorament jurídic i informes interns envers la redacció d’ordenances i reglaments, convenis, subvencions, etc.
- Registre de Convenis i elaboració dels models de documents de l’expedient.
- Preparació d’expedients de defensa lletrada i representació de l’Ajuntament davant l’Administració de Justícia, així com el control dels diferents procediments judicials.
- Elaboració del Pla anual normatiu i la millora i l’avaluació de la qualitat normativa municipal.
- Gestió i tramitació dels expedients de responsabilitat patrimonial i dels expedients de reclamació de danys a béns municipals.
- Definició del procediment administratiu i circuits administratius de l’Ajuntament.
- Gestió de la contractació municipal promovent polítiques responsables d’acord amb criteris socials, ambientals, d’igualtat i de foment de l’emprenedoria i de la petita i mitjana empresa.
- Inici dels diferents procediments de contractació.
- Gestió dels expedients de contractació de manera coordinada amb les diferents àrees.
- Definició dels criteris adients per determinar l’eficiència i eficàcia en la contractació pública així com l’elaboració dels models de documents relatius a la contractació a fi d’homogeneïtzar criteris.
- Supervisió de contractes i seguiment dels mateixos, promovent que s’avaluï l’execució i s’adoptin les millors decisions quant a pròrrogues, renovacions i canvis de plantejaments.
- Gestió de la contractació electrònica i del perfil del contractant.
- Altres actuacions d’aquest àmbit.
Regidor/a: