Les sol·licituds d’accés a la informació són les peticions dels ciutadans per obtenir informació pública segons Llei 19/2014 de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Pot presentar la seva sol·licitud qualsevol ciutadà major de setze anys de forma gratuïta.
S’entén com informació pública la informació elaborada per l’Ajuntament de Molins de Rei i la que aquest té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l’exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats.
No es considera informació pública l’emissió d’informes, certificats, autoritzacions o qualsevol altre títol que confereixi drets al seu titular.
En el cas de desacord amb la resolució dictada, es pot presentar un recurs de reposició a l’Ajuntament o reclamació davant la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública (vegeu-ne l’enllaç) o recurs contenciós administratiu, tal com preveu la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Podeu formular la vostra sol·licitud d’accés a la informació pública, mitjançant els següents canals: